مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:582022-01-20اجتماعي

گردنه  اسدآباد کولاک شدید و ترافیک/روستاییان تردد غیر ضروری نداشته باشند


مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد از کولاک شدید و بارش برف در گردنه اسدآباد و  کلیه محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر در گردنه اسدآباد تردد به کندی انجام می شود و به دلیل کولاک و بارش برف  رانندگان با ترافیک مواجه هستند.

- ایسنا/همدان مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد از کولاک شدید و بارش برف در گردنه اسدآباد و  کلیه محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر در گردنه اسدآباد تردد به کندی انجام می شود و به دلیل کولاک و بارش برف  رانندگان با ترافیک مواجه هستند.

ساسان رستمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کاهش دید فاصله طولی کلیه محورهای اسدآباد،اظهار کرد: از یک ساعت پیش کولاک شدید و بارش برف در محور چهاردولی نیز آغاز شده و ارتفاع کولاک بالاست و امکان دید رانندگان را با مشکل مواجه کرده کرده است.

وی با بیان اینکه رانندگان حتی الامکان از تردد غیر ضروری در جاده ها و محورهای ارتباطی شهرستان تا برطرف شدن کولاک خودداری کنند،یاد آور شد:از روستاییان شهرستان نیز درخواست داریم تا پایان کولاک از تردد غیر ضروری در راه های روستایی خودداری کرده و در روستای خود بمانند.

وی خاطر نشان کرد:در صورت لزوم رانندگان با امکانات و تجهیزات زمستانی لازم و با زنجیر چرخ سفر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه  اسدآباد کولاک شدید و ترافیک/روستاییان تردد غیر ضروری نداشته باشند

گردنه  اسدآباد کولاک شدید و ترافیک/روستاییان تردد غیر ضروری نداشته باشند